Friday 8 May 2015

MENJANA PENDAPATAN SEBAGAI PENGURUS ONLINE

MENJANA PENDAPATAN DENGAN AKADEMI BEKERJA DI RUMAH SEBAGAI PENGURUS ONLINE ABDR. 

BAGAIMANA CARA?

Melalui produk digital ebook, kelas-kelas online offline dan tapak iklan. Semuanya produk informasi, atas talian sahaja. Boleh menjana pendapatan bersih RM1-3k jika buat sungguh-sungguh, fokus dan konsisten.

Sama juga konsepnya seperti kita buat bisnes dropship. Bisnes dropship produk fizikal yang perlu kita urus penghantaran produk melalui pos.

Manakala Pengurus online ABDR mempromosi produk digital Ebook, kelas online dan iklan ABDR. Pengurus online ABDR akan mendapat komisen antara RM20-100 untung bersih melalui produk-produk informasi ini. Mudah sangat kerana pelanggan akan terus dapat produk yang mereka beli.

Ramai pengurus online yang sangat seronok memperkenalkan dan mempromosi produk-produk ABDR, kerana keuntungannya lebih besar sedikit berbanding bisnes dropship.

Sambil sebar ilmu, tambah ilmu, dapat pendapatan

Mahu daftar sebagai pengurus online ABDR di bawah bimbingan saya. Best dan menarik saya akan bimbing dalam group khas di fb, dan juga group telegram.

Hanya untuk yang serius dan sungguh-sungguh nak buat dan nak jana pendapatan. Semuanya jadi mudah dan senang jika buat dengan kesungguhan, fokus, konsisten. Doa, tawakkal, usaha luar biasa.

Bagi yang serius mahu bermula sebagai pengurus online ABDR, Boleh hubungi saya untuk pendaftaran dan keterangan lanjut.


EMAIL : nuralfilaili2711@gmail.com
no tel/whatsapp : 019-2653135


No comments:

Post a Comment